B & B. Dental S.r.l. este o companie italiană lider în domeniul implantologiei orale.
B & B. Dental S.r.l. este specializata in dezvoltarea de implante dentare si materiale pentru regenerarea osoasă.
De-a lungul anilor, am creat tehnici protetice implantate de înaltă calitate și materiale inovatoare.
Lansat în 1992 de Dr. Claudio Banzi, B. & B. Dental S.r.l. este situat în San Pietro in Casale (Bologna).
În același an, primul său implant dentar, numit DURAVIT și proiectat deja în 1991, este patentat de același fondator al companiei. Au fost apoi investite resurse suplimentare pentru brevetul pentru un material de regenerare osoasă numit NOVOCOR PLUS, recunoscut în prezent de mai mulți operatori ca fiind unul dintre cele mai complete pe piață.
Gama de produse oferite de B. & B. Dental a fost concepută de chirurgi stomatologi pentru chirurgi dentari susținute de ingineri cu experiență în implantologie.
Cu toate că garantează deja o utilizare extremă a instrumentelor chirurgicale, a fost posibil să se îmbogățească deja o gamă largă de burghie și alte accesorii.
De exemplu, în ceea ce privește metoda “liftului sinusurilor”, a fost conceput un kit dedicat, complet cu opritori metalice, știfturi de împingere, șuruburi de împingere și agenți de extindere a compactorilor: un fel de instrumentație care să permită intervenția optimă a medicului.
Alte inovații în domeniul regenerării osoase au fost introduse prin utilizarea membranelor speciale, atât în colagen cât și în titan, eficace pentru stabilizarea și protecția materialului grefat.
Toate acestea ne permit să înțelegem că inovația este absolut unul dintre obiectivele cheie care pot fi atinse prin intermediul unor produse și tehnologii în dezvoltare și îmbunătățire constant. Acest lucru pentru a satisface nevoile clienților săi, dar, de asemenea, asigurând, în același timp, gura pacientului bunăstarea și îngrijirea lui zâmbet.
Produsele și materialele de regenerare B. & B. Dental sunt renumite pentru calitatea lor înaltă. Fiecare etapă a procesului de producție este monitorizată continuu de un sistem sofisticat de management care intervine automat la mijlocul procesului dacă există devieri față de parametrii stabiliți.
Controlul calității se bazează pe un set de protocoale cunoscute sub denumirea de SPC (Statistical Process Controls), în care se determină cantitatea și frecvența controalelor (în funcție de tipul de produs) și criteriile de acceptabilitate.
Verificările de calibrare sunt efectuate cu ajutorul aparatelor de măsurare tridimensionale de ultimă generație, care garantează o precizie de ± 0,005 mm (5 microni).
Calitatea producției este conformă cu standardele EN ISO 13485: 2003 / AC: 2009 și Directiva 93/42 / CEE pentru dispozitivele medicale.
Anii 90 au văzut o succesiune de noi modele și obiective din ce în ce mai bine direcționate ale doctorului Banzi, menite să obțină o gamă completă de echipamente în funcție de identitatea specifică a diferitelor dinți, prin urmare, conicul AC (1994) și molarul AC ulterior (1996), până la MINI Duravit, a intrat pe piață în anul 2000.
În acest proces de creștere constantă, B. & B. Dental nu a pierdut din vedere nevoile medicilor, instrumente de planificare de mare interes în domeniul implantologiei.
Născut în 1998, T-BARRIER, faimoasa membrană de colagen și, în 2002, după un deceniu de evoluție alcătuit din îmbunătățiri continue, PHYSIODISPENSER 3000 a lovit piața. Astăzi este încă considerat un instrument foarte cuprinzător care poate oferi performanțe ridicate combinate cu simplitate extremă.
Acest lucru ne aduce la perioada de doi ani 2004 – 2005: modelul DURAVIT INN este emis ca “Cilindric” și ca “Conical”. Acestea sunt, de asemenea, anii în care atenția crescândă pe piețele de peste mări. B. & B. Dental de fapt, a atras imediat atenția medicilor internaționali; în ultimii zece ani, compania și-a mărit structura și a început să se ocupe de comenzile masive și continue ale dealerilor din întreaga lume.
Datorită prezenței sale crescătoare, marca B. & B. Dental a lovit noi piețe, depășind competiția de la alte multinaționale “concurente”, cum ar fi China, Libia, Rusia și Iran. Acest lucru a însemnat mult pentru o companie care a început să profite de avantajele unui loc de muncă axat pe calitate și pe îngrijirea clienților în toate căile sale de cumpărare, de exemplu cu respectarea timpilor de livrare. Investițiile noi, la sfârșitul anilor 2000, au făcut posibilă dezvoltarea de noi modele care sunt aproximativ cele oferite în permanență pe piață de B. & B.